Samstag, 3. März 2012

Bead Soup Party 2012

Heute ist wieder Bead-Soup-Party-Tag!!!! Ich habe die "Perlensuppe" dieses Mal aus Ungarn von Eszter bekommen. Es war wieder sehr spannend: was wird wohl im Päckli sein? Zuerst war es mal spannend, ob das Päckli überhaupt pünktlich ankommt, denn die ungarische Post hatte wohl irgendwie ein paar Schwierigkeiten. Aber vor 2 Tagen kam es endlich an:

Sorry for the late englisch version of the posting, I was on the way the hole day. .... Today is Bead-Soup-Party-Day! My beadsoup arrived from Hungary from Eszter. It was really dramtic: what would be in the package... first of all it was dramatic if the package arrives in time beause it seems the hungarian postmen had some troubles...it arrives 2 days ago.Here it is:


Ich muss gestehen, ich war anfangs wirklich ratlos. Dann kam meine erste Idee... nur leider passte das dünne Lederband nicht durch alle Perlen... also wieder von vorne... aber dann kam mir die zündende Idee:

I have to tell the trouth: At first I was at a loss... my first idea didn't match because of the diameter of the blue beads... lets start again to think creative... but after a while I had this idea.. let's have a look:


Aber weil ich von Eszter sooo viele schöne Dinge geschickt bekam, habe ich noch folgendes daraus gemacht:

Eszter sent me a lot of nice things and that's the reason why I created a secound necklace with a silk ribbon.


Und was ich euch ja auch noch unbedingt zeigen muss: ich habe von Eszter auch noch eine wunderschöne Kette geschenkt bekommen:

But very it is very important for me to show you my gift from Eszter, what a great necklace!!! Thanks!


Thank you Lori for organisation!!!





Kommentare:

  1. Lovely designs! And I love your little frog ;)

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful work! I'm glad you got your package on time!

    I hope you'll join me again in the summer!

    AntwortenLöschen
  3. Love your necklaces - especially the second one!

    AntwortenLöschen
  4. gorgeous beads...gorgeous creations!!

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful necklaces and lovely gift from your partner too.

    AntwortenLöschen
  6. Lovely pieces! I really like the bracelet.

    AntwortenLöschen
  7. So clever AND so beautiful! Like how you dealt with those disks.

    AntwortenLöschen
  8. Simply Lovely! I especially like the second necklace with the silk ribbon. Very creative :) x

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful creations, you had a lovely soup to work with!

    AntwortenLöschen
  10. Very nice work. I love your work with the ribbon. Dita

    AntwortenLöschen
  11. You did a great job with all of your bead soup pieces. I especailly like the seed bead work.

    AntwortenLöschen
  12. Beautiful, I love what you made with your soup... :)

    AntwortenLöschen
  13. love your pieces, so original!
    ciao dall'Italia

    AntwortenLöschen
  14. Very nice designs, I really like the second one!

    AntwortenLöschen
  15. Doris your first necklace is a knockout! Nice use of color and the beads in your soup. :)

    AntwortenLöschen
  16. SO cute! I like what you did with the flower :)

    AntwortenLöschen
  17. You did such a beautiful job in such a short period of time! Congrats!

    AntwortenLöschen
  18. Ich komme erst über Deinen neuen Post dazu, Dir hier ein Kommentar zu hinterlassen - komisch....!? Du hast Dir so viel Mühe gegeben - das Kettchen ist total entzückend! Da sind so viel liebevolle Details mit dabei, das hat sich wirklich gelohnt, neu gefädelt zu werden!'

    AntwortenLöschen
  19. What you did with the turquoise and royal blue beads is gorgeous. Well done!

    AntwortenLöschen

Liebe Leser, ich freue mich über alle Beiträge! Ich gebe mir auch Mühe, auf einen Kommentar persönlich zu Antworten. Bei Fragen, Anregungen oder Kritik schreiben Sie mir gerne eine Email an glaszwerg@web.de
Ganz liebe Grüße